Курсова: Шляхи посилення експресії в рекламних текстах (робота з маркетингу) на mavinna.narod.ru

  На главную

Шляхи посилення експресії в рекламних текстах

(курсова робота з маркетингу)

Вступ ... 3
Розділ 1. Основні особливості рекламного тексту ... 5
Розділ 2. Інтенсивність і експресивність як основні характеристики рекламного тексту. Критерії їх розмежування ... 12
Розділ 3. Шляхи посилення експресії в рекламних текстах ... 15
3.1. Посилення експресії за допомогою оціночних лексем ... 15
3.2. Інші шляхи посилення експресивності рекламних текстів ... 20
3.3. Проблема використання "слогану" та ненормативної лексики для посилення експресивності в рекламі ... 24
Розділ 4. Розробка рекламної кампанії для АТ "Поділля" ... 28
Висновки ... 40
Література ... 42

ПОДРОБНЕЕ О КУРСОВОЙ
"Шляхи посилення експресії в рекламних текстах"

Другие работы с сайта mavinna.narod.ru:
Зовнішній сектор розвитку національних економік
Особливості територіальної і галузевої структури народного господарства Харківської області

Християнська мораль
Робота з важковиховуваними дітьми
Правові форми охорони ґрунтів

Шляхи посилення експресії в рекламних текстах

© 2011-2022  mavinna.narod.ru