Курсова: Розробка продуктово-ринкової стратегії на прикладі ВАТ "Електротермометрія" (робота з маркетингу) на mavinna.narod.ru

  На главную

Розробка продуктово-ринкової стратегії на прикладі ВАТ "Електротермометрія"

(курсова робота з маркетингу)

Вступ ... 3
Розділ 1. Коротка характеристика діяльності підприємства ... 4
Розділ 2. Опис товару ... 8
Розділ 3. Аналіз маркетингового середовища підприємства ... 11
3.1. Аналіз макросередовища ... 11
3.2. Аналіз мікросередовища ... 12
Розділ 4. Розробка ринкової стратегії ... 16
Розділ 5. Розробка продуктової стратегії ... 22
5.1. Товарна політика підприємства ... 22
5.2. Цінова політика ... 23
5.3. Збутова політика ... 27
5.4. Політика просування ... 30
Висновки ... 34
Література ... 36

ПОДРОБНЕЕ О КУРСОВОЙ
"Розробка продуктово-ринкової стратегії на прикладі ВАТ "Електротермометрія""

Другие работы с сайта mavinna.narod.ru:
Комерційні банки
Регіональна діагностика розвитку продуктивних сил

Вплив колективу на формування особистості школяра
Соціальна робота в сім'ї
Заочне рішення у цивільному процесі

Розробка продуктово-ринкової стратегії на прикладі ВАТ "Електротермометрія"

© 2011-2022  mavinna.narod.ru