Курсова: Маркетингові дослідження і значення маркетингової інформації (робота з маркетингу) на mavinna.narod.ru

  На главную

Маркетингові дослідження і значення маркетингової інформації

(курсова робота з маркетингу)

Вступ ... 3
Розділ 1. Теоретичні аспекти вивчення маркетингових досліджень та значення маркетингової інформації ... 5
1.1. Сутність маркетингових досліджень ... 5
1.2. Еволюція маркетингових досліджень ... 11
1.3. Перспективи та значення маркетингових досліджень у маркетинговій діяльності підприємств України ... 19
Розділ 2. Практика проведення маркетингового дослідження ... 24
2.1. Статистична частина опитування ... 24
2.2. Основна частина опитування ... 26
Висновки ... 37
Література ... 40
Додатки ... 42

ПОДРОБНЕЕ О КУРСОВОЙ
"Маркетингові дослідження і значення маркетингової інформації"

Другие работы с сайта mavinna.narod.ru:
Кредитна система ринкового господарства
Розвиток і розміщення металургії в Україні

Вплив формальних та неформальних груп на процес соціалізації підлітків
Соціальний патронаж підлітків з девіантною поведінкою
Зміни у позові

Маркетингові дослідження і значення маркетингової інформації

© 2011-2022  mavinna.narod.ru