Курсова: Організація збору та аналізу інформації про зарубіжні ринки (робота з маркетингу) на mavinna.narod.ru

  На главную

Організація збору та аналізу інформації про зарубіжні ринки

(курсова робота з маркетингу)

Вступ ... 3
Розділ 1. Значення інформації в міжнародному маркетингу ... 5
Розділ 2. Сутність, об'єкти і напрями міжнародних маркетингових досліджень ... 14
2.1. Сутність маркетингових досліджень ... 14
2.2. Об'єкти дослідження ... 16
2.3. Напрямки досліджень ... 21
Розділ 3. Організація міжнародного маркетингового дослідження ... 26
3.1. Основні аспекти організації міжнародного маркетингового дослідження ... 26
3.2. Спеціалізовані маркетингові фірми ... 36
Висновки ... 39
Література ... 41

ПОДРОБНЕЕ О КУРСОВОЙ
"Організація збору та аналізу інформації про зарубіжні ринки"

Другие работы с сайта mavinna.narod.ru:
Кредитна система України
Розміщення галузей транспортного комплексу України

Гендерні відмінності у ставленні до кохання в юнацькому віці
Соціально-педагогічна діяльність з підлітками, що мають наркотичну залежність
Касаційне провадження

Організація збору та аналізу інформації про зарубіжні ринки

© 2011-2022  mavinna.narod.ru