Курсова: Оцінка туристичного ринку Латвії (робота з туризму) на mavinna.narod.ru

  На главную

Оцінка туристичного ринку Латвії

(курсова робота з туризму)

Вступ ... 3
Розділ І. Теоретико-методичні основи дослідження туристичного ринку Латвії ... 5
1.1. Сутність геопросторової організації туристичного ринку Латвії ... 5
1.2. Закономірності геопросторової організації і розвитку туристичного ринку Латвії ... 12
1.3. Основні принципи і методи дослідження геопросторової організації туристичного господарства Латвії ... 17
Розділ ІІ. Чинники та умови геопросторової організації туристичного господарства в Латвії ... 22
2.1. Природно-рекреаційний потенціал ... 22
2.2. Культурно-історичний потенціал розвитку ... 27
2.3. Інфраструктура туристичного ринку країни (шляхи, дороги, доступність) ... 32
Розділ ІІІ. Стратегічні напрямки розвитку співпраці з країною партнером ... 35
3.1. Аналіз динаміки розвитку туристичного процесу ... 35
3.2. Пріоритетні напрямки розвитку та шляхи їх вдосконалення туристичного співробітництва з країною партнером Латвією ... 38
Висновки ... 44
Література ... 45
Додаток ... 47

ПОДРОБНЕЕ О КУРСОВОЙ
"Оцінка туристичного ринку Латвії"

Другие работы с сайта mavinna.narod.ru:
Особистісний аспект сприйняття інформації
Роман Р. Іваничука "Вогненні стовпи"

Сучасне суспільство і процес глобалізації
Зміст фінансової політики держави та її вплив на економіку, стан фінансів, соціальний розвиток
Регулювання соціально-економічного розвитку

Оцінка туристичного ринку Латвії

© 2011-2022  mavinna.narod.ru