Курсова: Соціальні стереотипи в рекламі (робота з соціології) на mavinna.narod.ru

  На главную

Соціальні стереотипи в рекламі

(курсова робота з соціології)

Вступ ... 3
Розділ 1. Теоретичні засади дослідження соціальних стереотипів в рекламі ... 5
1.1. Стереотипи і стереотипізація: основні методологічні підходи ... 5
1.2. Стереотип: поняття, види, рівні, класи ... 10
1.3. Гендерні стереотипи у світлі теорії стереотипізації ... 17
Розділ 2. Особливості соціальних стереотипів у рекламі ... 27
2.1. Образ жінки у телерекламі ... 27
2.2. Недовільна увага як один із комунікативних засобів створення рекламного стереотипу ... 36
2.3. Активізація стереотипів як один із способів маніпулювання свідомістю ... 51
Висновки ... 56
Список літератури ... 59

ПОДРОБНЕЕ О КУРСОВОЙ
"Соціальні стереотипи в рекламі"

Другие работы с сайта mavinna.narod.ru:
Оптимізація роботи оперативної пам'яті
Інвентаризація активів і зобов'язань

Економічна сутність прибутку підприємства
Умови прибутковості роботи підприємства. Методи фінансового планування в зарубіжних фірмах. Економічна сутність санації підприємств та прийняття рішення про її проведення
Фінанси малих підприємств

Соціальні стереотипи в рекламі

© 2011-2022  mavinna.narod.ru