Курсова: Аналіз дослідження впливу засобів масової комунікації (робота з соціології) на mavinna.narod.ru

  На главную

АНАЛІЗ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ

(курсова робота з соціології)

Вступ ... 3
Розділ 1. Об'єкти впливу засобів масової інформації ... 5
1.1. Людина як об'єкт впливу засобів масової інформації ... 5
1.2. Маніпулятивні можливості мас-медіа ... 10
1.3. Громадська думка як об'єкт впливу засобів масової інформації ... 17
Розділ 2. Оцінка впливу засобів масової інформації на громадську думку ... 20
2.1. Оцінка впливу засобів масової інформації на прикладі оцінки ефективності ПР-програми ... 20
2.2. Дослідження впливу засобів масової інформації методом фокус-груп ... 24
Розділ 3. Методи дослідження впливу засобів масової інформації ... 29
3.1. Контент-аналіз (формалізований аналіз) документальної інформації ... 29
3.2. Спостереження і проблеми його використання в дослідженнях ... 31
3.3. Моніторинг громадської думки ... 34
Висновки ... 35
Література ... 37

ПОДРОБНЕЕ О КУРСОВОЙ
"Аналіз дослідження впливу засобів масової комунікації"

Другие работы с сайта mavinna.narod.ru:
Розрахунки по страхуванню
Облік підзвітних сум

Продуктивність праці персоналу підприємства
Економічна суть та функції бюджету
Інноваційні процеси в економіці України

Аналіз дослідження впливу засобів масової комунікації

© 2011-2022  mavinna.narod.ru