Курсова: Реклама як засіб забезпечення споживачів відомостями про товар та послуги (робота з технологій) на mavinna.narod.ru

  На главную

Реклама як засіб забезпечення споживачів відомостями про товар та послуги

(курсова робота з технологій)

Вступ ... 3
Розділ 1. Характеристика торгового підприємства ... 5
Розділ 2. Застосування засобів реклами в діяльності торговельного підприємства ... 10
Розділ 3. Застосування внутрішньо-магазинної реклами на підприємстві ... 16
Розділ 4. Вітрина - основний засіб реклами товарів в магазині ... 17
Висновки і пропозиції ... 31
Використана література ... 32

ПОДРОБНЕЕ О КУРСОВОЙ
"Реклама як засіб забезпечення споживачів відомостями про товар та послуги"

Другие работы с сайта mavinna.narod.ru:
Міжнародні та національні стандарти аудиту
Економічний механізм логістики

Умови прибутковості роботи підприємства. Методи фінансового планування в зарубіжних фірмах. Економічна сутність санації підприємств та прийняття рішення про її проведення
Управління фінансами транснаціональних корпорацій
Методологія організаційної системи управління персоналом

Реклама як засіб забезпечення споживачів відомостями про товар та послуги

© 2011-2022  mavinna.narod.ru