Контрольна робота: Маркетингові дослідження: суть, об'єкти, етапи (контрольна робота з маркетингу) на mavinna.narod.ru

  На главную

Контрольна робота з маркетингу

1. Маркетингові дослідження: суть, об'єкти, етапи ... 3
2. Комплекс маркетингових комунікацій ... 7
Література ... 14

ПОДРОБНЕЕ О КОНТРОЛЬНОЙ

Другие работы с сайта mavinna.narod.ru:

Тема втрачених ілюзій у творчості Оноре де Бальзака

Суб'єкт злочину
Слідчий як учасник кримінального процесу
Міжнародно-правовий захист права на справедливий судовий розгляд

Правосвідомість і правовий нігілізм
Інституційні основи міжнародного транскордонного співробітництва в Україні і ЄС
Нормативно-правова база функціонування документно-архівних систем

Контрольна робота з маркетингу

© 2011-2022  mavinna.narod.ru