Контрольна робота: Маркетингові дослідження продукту (контрольна робота з маркетингу) на mavinna.narod.ru

  На главную

Контрольна робота з маркетингу

Завдання 1. Маркетингові дослідження продукту ... 3
Завдання 2. Дослідження споживачів ... 5
Завдання 3. Дослідження цінової політики та стратегії збуту фірми стосовно вибраного товару ... 7
Завдання 4. Дослідження стратегії просування товару фірми ... 11
Завдання 5. Застосування різноманітних методів збору маркетингової інформації при проведенні маркетингового дослідження ... 14
Завдання 6. Написання звіту про проведене маркетингове дослідження ... 15
Висновки ... 16
Література ... 17

ПОДРОБНЕЕ О КОНТРОЛЬНОЙ

Другие работы с сайта mavinna.narod.ru:

Microsoft Word 2000

Слідчі дії: проблеми процесуальної регламентації
Міжнародно-правовий захист права на справедливий судовий розгляд
Правосвідомість і правова культура суспільства

Індустріальний розвиток Канади
Навчальне видання
Світло і тінь у творах Лесі Українки

Контрольна робота з маркетингу

© 2011-2022  mavinna.narod.ru