Задача з менеджменту
Фірма, яка випускає платівки з записами нових співаків, повинна обрати одну з двох рекламних стратегій 1. Повністю сконцентруватися на телевізійній рекламі 2. Повністю сконцентруватися на рекламі у пресі З минулого відомо, що прибутки фірми суттєво залежали від загальної економічної ситуації Дія кожного варіанту стратегії можливі доходи, розраховані у таких розмірах: Стратегії Характеристика економічної ситуації Спад економіки Стабільність економіки Підйом економіки Телевізійна реклама 4000 40000 60000 Реклама у пресі 10000 20000 30 000 Прийміть управлінське рішення щодо обрання конкретної стратегії в умовах невизначеності за чотирма критеріями а) оптимістичним, б) песимістичним, в) мінімізації управлінської невдачі, г) відсутності інформації
ПОДРОБНЕЕ О ЗАДАЧЕ
|