ВИБОРЧИЙ ПРОЦЕС В УКРАЇНІ В 2004-2006 РОКАХ
(дипломна робота)
ВСТУП ... 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ АНАЛІЗУ І ПРОГНОЗУВАННЯ ХОДУ ВИБОРЧИХ КАМПАНІЙ ... 6
1.1. Поняття та особливості виборчої кампанії. Загальні принципи організації виборчої кампанії ... 6
1.2. Кандидат як епіцентр виборчої кампанії ... 12
1.3. Штатний персонал виборчої кампанії ... 16
1.4. Організаційні схеми виборчої кампанії ... 20
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ І ПРОГНОЗУВАННЯ ПРЕЗИДЕНТСЬКОЇ ВИБОРЧОЇ КАМПАНІЇ 2004 РОКУ В УКРАЇНІ ... 25
2.1. Розстановка політичних сил в Україні напередодні президентських виборів 2004 року ... 25
2.2. Рівень електоральних симпатій і антипатій до кандидата на пост президента в різних регіонах України ... 29
2.3. Основні тенденції президентської виборчої кампанії 2004 р ... 32
2.4. Правове та організаційне забезпечення проведення передвиборної агітації під час виборів президента України 2004 року: практичні проблеми, шляхи їх вирішення ... 41
2.5. Співставлення рейтингів кандидатів із результатами контент-аналізу ЗМІ ... 48
2.6. Технології та засоби впливу на аудиторію в політичній телерекламі ... 51
РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ І ПРОГНОЗ ПАРЛАМЕНТСЬКИХ ВИБОРІВ 2006 РОКУ В УКРАЇНІ ... 63
3.1. Порівняльна характеристика стратегій розвитку держави партій-переможниць виборів-2006 ... 63
3.2. Медіа-рейтинг політиків. Друковані та Інтернет-ЗМІ ... 80
3.3. Агресивні тексти як найбільш ефективні комунікаційні технології ... 85
ВИСНОВКИ ... 94
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ... 97
ПОДРОБНЕЕ О ДИПЛОМНОЙ
"Виборчий процес в Україні в 2004-2006 роках"
|