ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЯ ФІЗКУЛЬТУРНО-ОЗДОРОВЧИХ ЗАНЯТЬ ШКОЛЯРІВ-ПІДЛІТКІВ
(дипломна робота)
Вступ ... 3
Розділ 1. Теоретичне обґрунтування індивідуальності фізичного та психологічного розвитку підлітків ... 6
1.1. Біохімічна індивідуальність і властивості нервової системи ... 6
1.2. Школяр як індивід і особистість. Загальні закономірності вікового розвитку школярів ... 18
1.3. Характеристика фізичного розвитку підлітків ... 30
Розділ 2. Методичні основи індивідуалізації фізкультурно-оздоровчих занять ... 37
2.1. Необхідність диференційованого підходу в процесі фізичного виховання школярів підлітків ... 37
2.2. Вибір фізичних вправ у програмуванні оздоровчого тренування. Способи визначення раціональних обсягів рухової активності та нормування фізичного навантаження ... 45
2.3. Фізіологічні критерії диференціації навчально-виховного процесу у фізичному вихованні школярів 10-17 років ... 51
Розділ 3. Емпіричне дослідження необхідності і передумов індивідуалізації фізкультурно-оздоровчих занять школярів-підлітків ... 60
3.1. Організаційні аспекти дослідження диференційованого підходу у коловому тренуванні старшокласників ... 60
3.2. Аналіз результатів дослідження ... 62
Висновки ... 66
Список використаних джерел ... 69
ПОДРОБНЕЕ О ДИПЛОМНОЙ
"Індивідуалізація фізкультурно-оздоровчих занять школярів-підлітків"
|