Дослідження конкурентів та конкурентності
(курсова робота з маркетингу)
Вступ ... 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти маркетингового дослідження конкурентів ... 5 1.1. Сутність маркетингових досліджень ... 5 1.2. Маркетингове дослідження конкурентоспроможності товарів (послуг) ... 11 1.3. Дослідження конкурентів ... 13 Розділ 2. Методичні засади аналізу конкуренції ... 19 2.1. Оцінка конкурентного середовища в галузі (за М. Портером) ... 19 2.2. Аналіз поведінки фірм-конкурентів ... 24 2.3. Галузеві ключові фактори успіху ... 26 2.4. Аналіз привабливості галузі та визначення її перспектив ... 30 Розділ 3. Фактори підвищення конкурентоспроможності продукції ... 32 Висновки ... 36 Література ... 38
ПОДРОБНЕЕ О КУРСОВОЙ
"Дослідження конкурентів та конкурентності"
|