Курсова: Дослідження конкурентів та конкурентності (робота з маркетингу) на mavinna.narod.ru

  На главную

Дослідження конкурентів та конкурентності

(курсова робота з маркетингу)

Вступ ... 3
Розділ 1. Теоретичні аспекти маркетингового дослідження конкурентів ... 5
1.1. Сутність маркетингових досліджень ... 5
1.2. Маркетингове дослідження конкурентоспроможності товарів (послуг) ... 11
1.3. Дослідження конкурентів ... 13
Розділ 2. Методичні засади аналізу конкуренції ... 19
2.1. Оцінка конкурентного середовища в галузі (за М. Портером) ... 19
2.2. Аналіз поведінки фірм-конкурентів ... 24
2.3. Галузеві ключові фактори успіху ... 26
2.4. Аналіз привабливості галузі та визначення її перспектив ... 30
Розділ 3. Фактори підвищення конкурентоспроможності продукції ... 32
Висновки ... 36
Література ... 38

ПОДРОБНЕЕ О КУРСОВОЙ
"Дослідження конкурентів та конкурентності"

Другие работы с сайта mavinna.narod.ru:
Цінова дискримінація
Ринок грошей та закономірності його розвитку

Естетичне виховання дітей старшого шкільного віку (підлітків) у сім'ї
Психодіагностика пам'яті молодшого школяра
Міліція: організація, види діяльності і адміністративні повноваження

Дослідження конкурентів та конкурентності

© 2011-2022  mavinna.narod.ru