Франчайзинг в організації процесу розподілу продукції
(курсова робота з маркетингу)
Вступ ... 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти дослідження франчайзингу в організації процесу розподілу продукції ... 5 1.1. Поняття франчайзингу ... 5 1.2. Історія виникнення та розвитку франчайзингу ... 8 1.3. Види франчайзингу ... 12 1.4. Порівняльна характеристика переваг та недоліків у франчайзинговому бізнесі ... 16 Розділ 2. Інституціональне середовище становлення та розвитку франчайзингу в Україні ... 21 Розділ 3. Перспективи ефективного використання франчайзингу в Україні ... 26 Висновки ... 32 Література ... 34
ПОДРОБНЕЕ О КУРСОВОЙ
"Франчайзинг в організації процесу розподілу продукції"
|