Глобальний маркетинг
(курсова робота з маркетингу)
Вступ ... 3 Розділ 1. Теоретичні засади дослідження глобального маркетингу ... 5 1.1. Сутність та передумови глобалізації світової економіки ... 5 1.2. Інтернаціоналізація світового господарства та нові пріоритети маркетингу ... 13 1.3. Поняття глобального маркетингу ... 14 Розділ 2. Особливості стратегії глобального маркетингу на прикладі ТНК ... 16 2.1. Сутність і класифікація маркетингових стратегій ... 16 2.2. Міжнародне середовище як детермінанта обрання маркетингової стратегії ... 20 2.3. Міжнародний життєвий цикл товару та його вплив на маркетингові стратегії ТНК ... 22 2.4. Переваги та недоліки запровадження стандартизованих і адаптованих маркетингових стратегій у міжнародній діяльності ТНК ... 28 Висновки ... 32 Література ... 35
ПОДРОБНЕЕ О КУРСОВОЙ
"Глобальний маркетинг"
|