Маркетинг в Україні
(курсова робота з маркетингу)
Вступ ... 3 Розділ 1. Теоретичні засади дослідження розвитку маркетингу в Україні ... 5 1.1. Історія маркетингу і його сучасна концепція ... 5 1.2. Еволюція радянської маркетингової думки ... 8 1.3. Сучасні тенденції маркетингу ... 17 Розділ 2. Особливості розвитку маркетингу в Україні ... 20 2.1. Проблеми і перспективи розвитку маркетингу в Україні ... 20 2.2. Нормативно-правова база маркетингової діяльності в Україні ... 25 2.3. Історія Української Асоціації Маркетингу ... 28 Розділ 3. Ринок маркетингових досліджень в Україні: становлення і проблеми розвитку ... 33 Висновки ... 40 Література ... 42
ПОДРОБНЕЕ О КУРСОВОЙ
"Маркетинг в Україні"
|