Попит і пропозиція на українському молодіжному музичному ринку
(курсова робота з маркетингу)
Вступ ... 3 Розділ 1. Теоретичні засади дослідження музичного молодіжного ринку ... 6 1.1. Музична індустрія України. Розвиток легітимного музичного ринку в Україні ... 6 1.2. Продюсерська діяльність на українському музичному ринку ... 13 Розділ 2. Дослідження українського молодіжного музичного ринку: сучасний стан і перспективи розвитку (за матеріалами преси) ... 21 2.1. Рейтинги зірок музичного шоу-бізнесу ... 21 2.2. Сучасний стан і перспективи українського шоу-бізнесу ... 24 Висновки ... 44 Список використаної літератури ... 46
ПОДРОБНЕЕ О КУРСОВОЙ
"Попит і пропозиція на українському молодіжному музичному ринку"
|