Система маркетингової інформації у зовнішньоекономічній діяльності підприємства
(курсова робота з маркетингу)
Вступ ... 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти дослідження системи маркетингової інформації у зовнішньоекономічній діяльності фірми ... 5 1.1. Значення інформації в міжнародному маркетингу ... 5 1.2. Сутність, об'єкти і напрями міжнародних маркетингових досліджень ... 13 1.2.1. Сутність маркетингових досліджень ... 13 1.2.2. Об'єкти дослідження ... 15 1.2.3. Напрямки досліджень ... 20 1.3. Організація міжнародного маркетингового дослідження ... 25 Розділ 2. Аналіз системи маркетингової інформації у зовнішньоекономічній діяльності підприємства (на прикладі ВАТ "Концерн "Стірол") ... 31 2.1. Характеристика ВАТ "Концерн "Стірол" ... 31 2.2. Роль маркетингової інформації у зовнішньоекономічній діяльності ВАТ "Концерн "Стірол" ... 33 3. Розробка заходів щодо підвищення ефективності експортних операцій ВАТ "Концерн "Стірол" ... 39 Висновки ... 41 Література ... 43 Додатки ... 45
ПОДРОБНЕЕ О КУРСОВОЙ
"Система маркетингової інформації у зовнішньоекономічній діяльності підприємства"
|