Рекламування товару
(курсова робота з маркетингу)
Вступ ... 3 Розділ 1. Поняття реклами та її значення в маркетинговій комунікаційній політиці підприємства ... 5 1.1. Поняття реклами, її позитивні і негативні сторони ... 5 1.2. Механізм дії реклами ... 8 Розділ 2. Процес прийняття рішень щодо реклами та етапи створення рекламних звернень ... 15 2.1. Процес прийняття рішень щодо реклами ... 15 2.2. Етапи створення рекламного звернення ... 21 Розділ 3. Створення іміджу, розробка торгової марки, вигоди франчайзингу ... 29 Розділ 4. Розробка рекламної кампанії ... 39 Висновки ... 48 Література ... 50
ПОДРОБНЕЕ О КУРСОВОЙ
"Рекламування товару"
|