Комплекс маркетингових комунікацій на підприємстві
(курсова робота з маркетингу)
Вступ ... 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти дослідження маркетингових комунікацій ... 5 1.1. Основні інструменти маркетингових комунікацій та їх характеристики ... 5 1.2. Маркетингові комунікації на різних етапах життєвого циклу товару ... 8 1.3. Вибір комунікаторів ... 11 1.4. Канали комунікації ... 13 1.5. Методи визначення бюджету й ефективності комунікацій ... 14 Розділ 2. Практика роботи у сфері комунікацій на фірмі "Квантор" ... 17 Розділ 3. Передовий досвід вдосконалення рекламної діяльності підприємства ... 25 3.1. Рекламна кампанія, що проводиться в Інтернет: Цілі та завдання ... 25 3.2. Елементи рекламної кампанії ... 27 Висновки ... 39 Література ... 41 Додаток ... 43
ПОДРОБНЕЕ О КУРСОВОЙ
"Комплекс маркетингових комунікацій на підприємстві"
|