Планування маркетингової діяльності підприємства
(курсова робота з маркетингу)
Вступ ... 3
1. Теоретичні засади планування маркетингової діяльності ... 4
1.1. Загальні концепції планування маркетингу ... 4
1.2. Послідовність розробки плану маркетингу ... 8
1.3. Стратегія планування маркетингової діяльності ... 12
1.4. Планування маркетингових досліджень на підприємствах ... 17
Розділ 2. Аналітичне забезпечення системи маркетингової діяльності ВАТ " Любомльський хлібозавод " ... 21
2.1. Розробка гіпотези маркетингової стратегії підприємства ... 21
2.2. Планування і проведення маркетингових досліджень для перевірки сформульованої гіпотези ... 24
2.3. Характеристика продукції підприємства і політики фірми ... 27
2.4. Цінова політика фірми ... 30
2.5. Збутова політика ... 32
2.6. Політика просування товарів ... 33
2.7. Економічне обґрунтування ... 34
Розділ 3. Розробка маркетингового плану підприємства ... 38
Висновки ... 45
Література ... 46
ПОДРОБНЕЕ О КУРСОВОЙ
"Планування маркетингової діяльності підприємства"
|