Дослідження товарних ринків
(курсова робота з маркетингу)
Вступ ... 3
Розділ 1. Теоретичні основи дослідження товарних ринків в процесі маркетингової діяльності підприємства ... 5
1.1. Суть і зміст маркетингових досліджень ... 5
1.2. Методи збирання первинної інформації ... 8
1.3. Маркетингові дослідження конкуренції та конкурентів ... 12
1.4. Визначення місткості ринку та його кон'юнктури. Прогнозування продажу ... 15
1.5. Ідентифікація маркетингових сегментів та вибір цільових ринків ... 18
Розділ 2. Маркетингове дослідження ринку для монітора "Panasonic" ... 22
2.1. Аналіз потреби, що задовольняється монітором Panasonic ... 24
2.2. Проведення маркетингового дослідження ... 24
Розділ 3. Пропозиції щодо вдосконалення маркетингового аналізу кон'юнктури товарного ринку та дослідження споживачів для "Сталкер ІТК" ... 28
3.1. Маркетинговий аналіз кон'юнктури товарного ринку ... 28
3.2. Дослідження поведінки споживачів ... 33
Висновки ... 44
Література ... 45
ПОДРОБНЕЕ О КУРСОВОЙ
"Дослідження товарних ринків"
|