Методи дослідження пріоритетів та психології покупців на зовнішніх ринках
(курсова робота з маркетингу)
Вступ ... 3
Розділ 1. Значення інформації в міжнародному маркетингу та особливості дослідження пріоритетів та психології покупців на зовнішніх ринках ... 5
1.1. Значення інформації в міжнародному маркетингу ... 5
1.2. Психологічні чинники поведінки покупця ... 8
1.3. Особливості дослідження психології покупців на зовнішніх ринках ... 13
Розділ 2. Основні методи дослідження пріоритетів та психології покупців на зовнішніх ринках ... 16
2.1. Методи збирання первинної інформації ... 16
2.2. Спеціалізовані методи дослідження психології споживачів ... 21
2.2.1 Mystery shopping ... 21
2.2.2. Споживчі (щоденникові) панелі ... 22
2.2.3. Моніторинг споживачів, громадської думки ... 24
2.2.4. Омнібус ... 25
2.2.5. Ролінгове опитування ... 27
Висновки ... 29
Література ... 30
ПОДРОБНЕЕ О КУРСОВОЙ
"Методи дослідження пріоритетів та психології покупців на зовнішніх ринках"
|