Оцінка якості продукції на підприємстві
(курсова робота з маркетингу)
Вступ ... 3
Розділ 1. теоретичні аспекти оцінки якості продукції на підприємстві ... 4
1.1. Суть та актуальність покращення якості продукції в умовах сучасного етапу господарювання ... 4
1.2. Складові та методологічні засади оцінювання якості та конкурентоспроможності продукції ... 7
Система одиничних показників якості продукції за групами ... 12
1.3. Стратегія управління якістю на підприємстві ... 15
1.3.1. Сутність та значення системи управління якістю ... 15
1.3.2. Стандартизація і сертифікація продукції ... 17
1.4. Фактори підвищення якості та конкурентоспроможності продукції ... 23
Розділ 2. Аналіз ефективності політики у галузі якості продукції на ВАТ "Луцькпластмас" ... 27
2.1. Загальна економіко-організаційна характеристика ВАТ "Луцькпластмас" ... 27
2.3. Аналіз ефективності політики ВАТ "Луцькпластмас" у сфері якості ... 30
2.3. Характеристика стану системи управління якістю продукції на ВАТ "Луцькпластмас" ... 32
Розділ 3. Шляхи покращення якості продукції та оновлення асортименту на ВАТ "Луцькпластмас" ... 37
3.1. Заходи на ВАТ "Луцькпластмас" із забезпечення покращення якості продукції ... 37
3.2. Оновлення асортименту як один з напрямків підвищення конкурентоспроможності підприємства ... 45
Висновки ... 50
Список використаних джерел ... 53
ПОДРОБНЕЕ О КУРСОВОЙ
"Оцінка якості продукції на підприємстві"
|