Курсова: Конкурентоспроможність товарів виробничого призначення та методи її оцінки (робота з маркетингу) на mavinna.narod.ru

  На главную

Конкурентоспроможність товарів виробничого призначення та методи її оцінки

(курсова робота з маркетингу)

Вступ ... 3
Розділ 1. Теоретичні аспекти конкурентоспроможності продукції промислового підприємства ... 4
1.1. Складові та методологічні засади оцінювання якості та конкурентоспроможності продукції ... 4
1.2. Стратегія управління якістю на підприємстві ... 12
1.2.1. Сутність та значення системи управління якістю ... 12
1.2.2. Стандартизація і сертифікація продукції ... 14
1.3. Фактори підвищення конкурентоспроможності продукції ... 20
Розділ 2. Аналіз ефективності політики у галузі конкурентноздатності продукції на ВАТ "Луцькпластмас" ... 24
2.1. Аналіз ефективності політики ВАТ "Луцькпластмас" у сфері конкурентноздатності ... 24
2.2. Характеристика стану системи управління якістю продукції на ВАТ "Луцькпластмас" ... 29
Розділ 3. Шляхи покращення якості продукції та оновлення асортименту на ВАТ "Луцькпластмас" ... 33
3.1. Заходи на ВАТ "Луцькпластмас" із забезпечення покращення якості продукції ... 33
3.2. Оновлення асортименту як один з напрямків підвищення конкурентоспроможності підприємства ... 41
Висновки ... 46
Список використаних джерел ... 49

ПОДРОБНЕЕ О КУРСОВОЙ
"Конкурентоспроможність товарів виробничого призначення та методи її оцінки"

Другие работы с сайта mavinna.narod.ru:
Внутрішнє і зовнішнє середовище організації
Суспільне виробництво

Особливості естетичного виховання дітей старшого дошкільного віку засобами природи
Фізична реабілітація при інсульті
Роль і значення органів внутрішніх справ у забезпеченні громадського порядку

Конкурентоспроможність товарів виробничого призначення та методи її оцінки

© 2011-2022  mavinna.narod.ru