Маркетингова інформація на ВАТ "Львівський міський молочний завод"
(курсова робота з маркетингу)
Вступ ... 3
Розділ 1. Інформаційне забезпечення маркетингових досліджень ... 5
1.1. Маркетингова інформація, її види ... 5
1.2. Джерела маркетингової інформації ... 10
1.3. Маркетингова інформаційна система (МІС) ... 12
1.4. Маркетингова розвідка: цілі, джерела і методи одержання інформації ... 16
Розділ 2. Необхідність і значення маркетингової інформації на ВАТ "Львівський міський молочний завод" ... 21
1.1. Маркетингові дослідження продукту ... 21
2.2. Дослідження ринкового середовища вибраного товару ... 24
2.3. Дослідження споживачів ... 26
2.4. Дослідження цінової політики та стратегії збуту фірми стосовно вибраного товару ... 27
2.5. Дослідження стратегії просування товару фірми ... 32
2.6. Застосування різноманітних методів збору маркетингової інформації при проведенні маркетингового дослідження ... 35
2.7. Планування маркетингового дослідження із визначеної проблеми ... 36
Висновки ... 39
Література ... 41
Додатки ... 43
ПОДРОБНЕЕ О КУРСОВОЙ
"Маркетингова інформація на ВАТ "Львівський міський молочний завод""
|