Сутність маркетингового дослідження
(курсова робота з маркетингу)
Вступ ... 3
Розділ 1. Визначення та обґрунтування проблем маркетингового характеру ... 4
Розділ 2. Методологія формування цілей маркетингового дослідження ... 7
Розділ 3. Формування завдань маркетингового дослідження ... 12
Практична частина ... 15
Завдання 1. Маркетингові дослідження продукту ... 15
Завдання 2. Дослідження ринкового середовища вибраного товару ... 17
Завдання 3. Дослідження споживачів ... 18
Завдання 4. Дослідження цінової політики та стратегії збуту фірми стосовно вибраного товару ... 19
Завдання 5. Дослідження стратегії просування товару фірми ... 23
Завдання 6. Застосування різноманітних методів збору маркетингової інформації при проведенні маркетингового дослідження ... 26
Завдання 7. Планування маркетингового дослідження із визначеної проблеми ... 26
Завдання 8. Написання звіту про проведене маркетингове дослідження ... 29
Висновки ... 40
Література ... 41
Додатки ... 42
ПОДРОБНЕЕ О КУРСОВОЙ
"Сутність маркетингового дослідження"
|