Маркетингові дослідження на підприємстві
(курсова робота з маркетингу)
Вступ ... 3
Розділ 1. Сутність маркетингових досліджень ... 4
Розділ 2. Еволюція маркетингових досліджень ... 9
Розділ 3. Перспективи та значення маркетингових досліджень у маркетинговій діяльності підприємств України ... 15
Розділ 4. Практична частина ... 19
Завдання 1. Маркетингові дослідження продукту ... 19
Завдання 2. Дослідження ринкового середовища вибраного товару ... 21
Завдання 3. Дослідження споживачів ... 23
Завдання 4. Дослідження цінової політики та стратегії збуту фірми стосовно вибраного товару ... 24
Завдання 5. Дослідження стратегії просування товару фірми ... 28
Завдання 6. Застосування різноманітних методів збору маркетингової інформації при проведенні маркетингового дослідження ... 31
Завдання 7. Планування маркетингового дослідження із визначеної проблеми ... 32
Завдання 8. Написання звіту про проведене маркетингове дослідження ... 35
Вступ ... 35
1. Статистична частина опитування ... 35
2. Основна частина опитування ... 37
Висновок ... 45
Висновки ... 46
Література ... 48
Додатки ... 49
ПОДРОБНЕЕ О КУРСОВОЙ
"Маркетингові дослідження на підприємстві"
|