Розробка маркетингових заходів для ВАТ "Луцький підшипниковий завод"
(курсова робота з маркетингу)
Вступ ... 3
1. Аналіз ефективності маркетингової діяльності підприємства ... 4
1.1. Аналіз загального стану підприємства ... 4
1.2. Ефективність виконання маркетингової функції на підприємстві ... 9
2. Розробка гіпотези маркетингової стратегії підприємства ... 11
2.1. Аналіз макросередовища ... 11
2.2. Аналіз мікросередовища ... 14
2.3. Формування гіпотези ... 15
3. Характеристика товарної політики та продукції підприємства ... 17
4. Цінова політика підприємства ... 21
5. Збутова політика підприємства ... 28
6. Політика просування товарів ... 32
7. Економічне обґрунтування курсової роботи ... 38
8. Планування та проведення маркетингових досліджень для перевірки сформульованої гіпотези ... 41
Висновки ... 44
Список літератури ... 45
Додатки ... 46
ПОДРОБНЕЕ О КУРСОВОЙ
"Розробка маркетингових заходів для ВАТ "Луцький підшипниковий завод""
|