Маркетингова програма
(курсова робота з маркетингу)
Вступ ... 3
Розділ 1. Теоретичні аспекти маркетингової програми як організаційно-економічної основи удосконалення системи менеджменту на підприємстві ... 4
1.1. Функції, принципи і концепції маркетингу ... 4
1.2. Стратегія і тактика маркетингу ... 5
1.3. Розробка комплексу маркетингу і виробничо-збутова функція маркетингу ... 8
Розділ 2. Аналіз маркетингової діяльності на підприємстві ВАТ "Спектр" і шляхи її покращення ... 17
2.1. Коротка характеристика підприємства ... 17
2.2. Аналіз діяльності підприємства за 2005 рік ... 18
2.3. Аналіз маркетингової діяльності ... 23
2.4. Шляхи вдосконалення маркетингової програми ... 35
Висновки ... 41
Література ... 42
Додатки ... 43
ПОДРОБНЕЕ О КУРСОВОЙ
"Маркетингова програма"
|