Планування маркетингових досліджень
(курсова робота з маркетингу)
Вступ ... 3
Розділ 1. Етапи планування маркетингових досліджень ... 4
Розділ 2. Планування видів та методів проведення маркетингових досліджень ... 12
Розділ 3. Планування терміну та бюджету проведення маркетингових досліджень ... 20
Практична частина ... 24
Завдання 1. Маркетингові дослідження продукту ... 24
Завдання 2. Дослідження ринкового середовища вибраного товару ... 26
Завдання 3. Дослідження споживачів ... 27
Завдання 4. Дослідження цінової політики та стратегії збуту фірми стосовно вибраного товару ... 28
Завдання 5. Дослідження стратегії просування товару фірми ... 32
Завдання 6. Застосування різноманітних методів збору маркетингової інформації при проведенні маркетингового дослідження ... 35
Завдання 7. Планування маркетингового дослідження із визначеної проблеми ... 35
Завдання 8. Написання звіту про проведене маркетингове дослідження ... 38
Вступ ... 38
1. Статистична частина опитування ... 38
2. Основна частина опитування ... 40
Висновок ... 48
Висновки ... 49
Література ... 50
Додатки ... 51
ПОДРОБНЕЕ О КУРСОВОЙ
"Планування маркетингових досліджень"
|