На главную
Вступ ... 3 1. Аналіз ринкових можливостей та вибір цільових сегментів ... 5 А. Збирання первинної інформації ... 5 Б. Результати оброблення анкет ... 8 2. Розроблення товару ... 13 3. Ціноутворення ... 18 4. Організація збуту продукції ... 21 5. Комунікаційна політика ... 24 Висновки ... 28 Література ... 30
ПОДРОБНЕЕ О КУРСОВОЙ "Маркетингові заходи для ТзОВ "Сталкер ІТК""
Другие работы с сайта mavinna.narod.ru: Дохід підприємства Агропромисловий комплекс України
Сюжетно-рольові ігри Захист дитячої обдарованості Функції державного управління
Маркетингові заходи для ТзОВ "Сталкер ІТК"
© 2011-2022 mavinna.narod.ru