Курсова: Розробка нового товару підприємства на промисловому ринку (робота з маркетингу) на mavinna.narod.ru

  На главную

Розробка нового товару підприємства на промисловому ринку

(курсова робота з маркетингу)

Вступ ... 3
Розділ 1. Теоретико-методологічні засади нового товару підприємства на промисловому ринку ... 4
1.1. Стратегія розвитку нового продукту ... 4
1.2. Методологічні основи нововведень ... 15
1.2.1. Особливості та класифікація нововведень ... 15
1.2.2. Моделі й етапи інноваційних процесів ... 19
1.2.3. Фінансування нововведень та інноваційної діяльності ... 20
1.3. Система мотивації інноваційної діяльності в організації ... 26
Розділ 2. Аналіз ефективності інноваційної діяльності СП ЗАТ "Теріхем-Луцьк" ... 32
Розділ 3. Шляхи вдосконалення управління інноваційною діяльністю підприємства ... 38
3.1. Обґрунтування та визначення факторів впливу на розробку та впровадження інноваційних рішень ... 38
3.2. Розробка інноваційного проекту ... 41
Висновки ... 48
Список використаних джерел ... 50
Додатки ... 52

ПОДРОБНЕЕ О КУРСОВОЙ
"Розробка нового товару підприємства на промисловому ринку"

Другие работы с сайта mavinna.narod.ru:
Економічна роль держави в ринковій економіці
Господарський комплекс Херсонської області

Теоретичні аспекти шкільної соціалізації
Ігрова діяльність як засіб соціалізації школярів
Адміністративний процес

Розробка нового товару підприємства на промисловому ринку

© 2011-2022  mavinna.narod.ru