Планування нових товарів виробничого призначення
(курсова робота з маркетингу)
Вступ ... 3
Розділ 1. Теоретичні засади дослідження планування нового товару підприємства на промисловому ринку ... 4
1.1. Стратегія розвитку нового продукту ... 4
1.2. Методологічні основи нововведень ... 15
1.2.1. Особливості та класифікація нововведень ... 15
1.2.2. Моделі й етапи інноваційних процесів ... 19
1.2.3. Фінансування нововведень та інноваційної діяльності ... 20
1.3. Аналіз життєвого циклу товару ... 26
Розділ 2. Аналіз ефективності інноваційної діяльності СП ЗАТ "Теріхем-Луцьк" ... 34
Розділ 3. Шляхи вдосконалення управління інноваційною діяльністю підприємства ... 40
3.1. Обґрунтування та визначення факторів впливу на розробку та впровадження інноваційних рішень ... 40
3.2. Розробка інноваційного проекту ... 43
Висновки ... 50
Список використаних джерел ... 52
ПОДРОБНЕЕ О КУРСОВОЙ
"Планування нових товарів виробничого призначення"
|