Вимірювання і прогнозування попиту
(курсова робота з маркетингу)
Вступ ... 3
Розділ 1. Теоретичні засади до вимірювання і прогнозування попиту ... 5
1.1. Основні концепції визначення попиту ... 5
1.2. Методи оцінки поточного попиту ... 9
1.3. Методи оцінки перспективного попиту ... 12
Розділ 2. Практика застосування методів прогнозування попиту ... 22
2.1. Прогнозування збуту на основі регресивного аналізу ... 22
2.2. Сценарії розвитку книжкового ринку України ... 22
2.3. Прогнозування обсягу продажу методом стандартного розподілу ймовірностей ... 24
Розділ 3. Проблема розвитку методів вимірювання і прогнозування попиту в світлі сучасних наукових досліджень ... 25
Висновки ... 35
Література ... 37
Додаток ... 39
ПОДРОБНЕЕ О КУРСОВОЙ
"Вимірювання і прогнозування попиту"
|