Реклама на промисловому ринку
(курсова робота з маркетингу)
Вступ ... 3
Розділ 1. Теоретичні аспекти дослідження реклами на промисловому ринку ... 5
1.1. Реклама в системі просування товарів на промисловому ринку ... 5
1.2. Суть, риси та функції реклами на промисловому ринку ... 6
1.3. Цілі реклами на промисловому ринку ... 8
1.4. Визначення засобів розповсюдження реклами ... 10
1.5. Розробка творчої ідеї рекламного звернення ... 17
1.6. Перевірка ефективності реклами ... 20
1.7. Формування рекламного бюджету ... 23
Розділ 2. Практика рекламної роботи на фірмі "Квантор" ... 25
Розділ 3. Шляхи вдосконалення рекламної діяльності підприємства ... 32
3.1. Рекламна кампанія, що проводиться в Інтернет: Цілі і завдання ... 32
3.2. Елементи рекламної кампанії ... 34
Висновки ... 46
Література ... 47
Додатки ... 49
ПОДРОБНЕЕ О КУРСОВОЙ
"Реклама на промисловому ринку"
|