Шляхи посилення експресії в рекламних текстах
(курсова робота з маркетингу)
Вступ ... 3
Розділ 1. Основні особливості рекламного тексту ... 5
Розділ 2. Інтенсивність і експресивність як основні характеристики рекламного тексту. Критерії їх розмежування ... 12
Розділ 3. Шляхи посилення експресії в рекламних текстах ... 15
3.1. Посилення експресії за допомогою оціночних лексем ... 15
3.2. Інші шляхи посилення експресивності рекламних текстів ... 20
3.3. Проблема використання "слогану" та ненормативної лексики для посилення експресивності в рекламі ... 24
Розділ 4. Розробка рекламної кампанії для АТ "Поділля" ... 28
Висновки ... 40
Література ... 42
ПОДРОБНЕЕ О КУРСОВОЙ
"Шляхи посилення експресії в рекламних текстах"
|