STP-маркетинг
(курсова робота з маркетингу)
Вступ ... 3
Розділ 1. STP-маркетинг як концепція маркетингової діяльності підприємства. Стратегії сегментації ... 5
1.1. Виникнення, сутність і зміст STP-маркетингу ... 5
2.2. Фактори та критерії сегментації. Принципи ефективної сегментації ... 7
Розділ 2. Вибір цільового сегмента як складова STP-маркетингу ... 14
2.1. Стратегії недиференційованого, диференційованого та концентрованого маркетингу ... 14
2.2. Оцінка сегментів у процесі вибору цільових сегментів ... 19
2.3. Маркетингові стратегії вибору цільового ринку ... 22
Розділ 3. Ринкове позиціювання як складова STP-маркетингу ... 26
3.1. Позиціювання. Побудова позиційної схеми ... 26
3.2. Різновиди стратегій позиціювання ... 29
3.3. Вибір і реалізація стратегії позиціювання ... 35
Висновки ... 36
Література ... 38
ПОДРОБНЕЕ О КУРСОВОЙ
"STP-маркетинг"
|