Планування маркетингу
(курсова робота з маркетингу)
Вступ ... 3
1. Теоретична частина. Планування маркетингу ... 4
1.1. Загальні концепції планування маркетингу ... 4
1.2. Послідовність розробки плану маркетингу ... 8
1.3. Стратегія планування маркетингової діяльності ... 13
1.4. Планування маркетингових досліджень на підприємствах ... 18
Розділ 2. Аналітична частина. Розробка маркетингової стратегії підприємства ... 22
2.1. Розробка гіпотези маркетингової стратегії підприємства ... 22
2.2. Планування і проведення маркетингових досліджень для перевірки сформульованої гіпотези ... 25
2.3. Характеристика продукції підприємства і політики фірми ... 28
2.4. Цінова політика фірми ... 31
2.5. Збутова політика ... 34
2.6. Політика просування товарів ... 35
2.7. Економічне обґрунтування ... 36
Розділ 3. Проектна частина ... 40
Висновки ... 47
Література ... 48
Додатки ... 49
ПОДРОБНЕЕ О КУРСОВОЙ
"Планування маркетингу"
|