Стратегічне планування маркетингової діяльності підприємства на зовнішньому ринку
(курсова робота з маркетингу)
Вступ ... 3
Розділ 1. Поняття стратегічного управління і його значення для міжнародної маркетингової діяльності ... 5
1.1. Концептуальні підходи до управління організацією ... 5
1.2. Переваги стратегічного підходу до управління ... 7
1.3. Структура стратегії фірми на зовнішньому ринку ... 10
Розділ 2. Планування маркетингових стратегій на зовнішньому ринку ... 13
2.1. Процес планування ринкової стратегії фірми ... 13
2.2. Основні види міжнародних маркетингових стратегій ... 17
2.3. Система маркетингових стратегій на міжнародних ринках ... 21
Розділ 3. Стратегічна маркетингова програма фірми ... 24
Висновки ... 31
Література ... 33
Додатки ... 35
ПОДРОБНЕЕ О КУРСОВОЙ
"Стратегічне планування маркетингової діяльності підприємства на зовнішньому ринку"
|