Організація збору та аналізу інформації про зарубіжні ринки
(курсова робота з маркетингу)
Вступ ... 3
Розділ 1. Значення інформації в міжнародному маркетингу ... 5
Розділ 2. Сутність, об'єкти і напрями міжнародних маркетингових досліджень ... 14
2.1. Сутність маркетингових досліджень ... 14
2.2. Об'єкти дослідження ... 16
2.3. Напрямки досліджень ... 21
Розділ 3. Організація міжнародного маркетингового дослідження ... 26
3.1. Основні аспекти організації міжнародного маркетингового дослідження ... 26
3.2. Спеціалізовані маркетингові фірми ... 36
Висновки ... 39
Література ... 41
ПОДРОБНЕЕ О КУРСОВОЙ
"Організація збору та аналізу інформації про зарубіжні ринки"
|