Вплив реклами на формування гендерних стереотипів
(курсова робота з психології)
Вступ ... 3
Розділ 1. Теоретичні аспекти дослідження впливу реклами на формування гендерних стереотипів ... 5
1.1. Стереотипи і стереотипізація: основні методологічні підходи ... 5
1.2. Гендерні стереотипи у світлі теорії стереотипізації ... 10
1.3. Формування гендерних стереотипів в засобах масової комунікації ... 18
1.4. Гендерні стереотипи при підборі акторів в рекламі ... 24
Розділ 2. Емпіричне дослідження ... 27
2.1. Аналіз інструментарію дослідження ... 27
2.2. Аналіз результатів першого етапу дослідження ... 29
2.3. Аналіз результатів другого етапу дослідження ... 32
Висновки ... 34
Література ... 38
ПОДРОБНЕЕ О КУРСОВОЙ
"Вплив реклами на формування гендерних стереотипів"
|