Особистісно-орієнтоване навчання обдарованих дітей
(курсова робота з соціальної педагогіки)
Вступ ... 3 Розділ 1. Поняття про особистісно-орієнтовану педагогіку та її основні категорії ... 5 1.1. Сутність особистісно-орієнтованої педагогіки ... 5 1.2. Особистісний підхід у педагогіці: історія виникнення ... 14 1.3. Концептуальні положення особистісно-орієнтованого навчання ... 19 Розділ 2. Творчо обдаровані діти як соціально-педагогічна проблема ... 22 2.1. Характеристика творчої обдарованості дитини ... 22 2.2. Типологія обдарованості ... 27 2.3. Особливості творчої обдарованості та її проблеми у дитини ... 29 Розділ. 3. Принципи розробки учбових програм для обдарованих дітей ... 33 3.1. Сфера когнітивного розвитку ... 35 3.2. Сфера творчого розвитку ... 36 3.3. Сфера афективного розвитку ... 38 Висновки ... 40 Література ... 42
ПОДРОБНЕЕ О КУРСОВОЙ
"Особистісно-орієнтоване навчання обдарованих дітей"
|