Оцінка туристичного ринку Латвії
(курсова робота з туризму)
Вступ ... 3 Розділ І. Теоретико-методичні основи дослідження туристичного ринку Латвії ... 5 1.1. Сутність геопросторової організації туристичного ринку Латвії ... 5 1.2. Закономірності геопросторової організації і розвитку туристичного ринку Латвії ... 12 1.3. Основні принципи і методи дослідження геопросторової організації туристичного господарства Латвії ... 17 Розділ ІІ. Чинники та умови геопросторової організації туристичного господарства в Латвії ... 22 2.1. Природно-рекреаційний потенціал ... 22 2.2. Культурно-історичний потенціал розвитку ... 27 2.3. Інфраструктура туристичного ринку країни (шляхи, дороги, доступність) ... 32 Розділ ІІІ. Стратегічні напрямки розвитку співпраці з країною партнером ... 35 3.1. Аналіз динаміки розвитку туристичного процесу ... 35 3.2. Пріоритетні напрямки розвитку та шляхи їх вдосконалення туристичного співробітництва з країною партнером Латвією ... 38 Висновки ... 44 Література ... 45 Додаток ... 47
ПОДРОБНЕЕ О КУРСОВОЙ
"Оцінка туристичного ринку Латвії"
|