Менеджмент і маркетинг у готельному господарстві
(курсова робота з туризму)
Вступ ... 3 Розділ 1. Теоретичні засади дослідження особливостей менеджменту і маркетингу в готельному господарстві ... 5 1.1. Характеристика і особливості готельних послуг ... 5 1.2 Заклади харчування, як матеріальна складова індустрії гостинності ... 12 Розділ 2. Характеристика особливостей менеджменту та маркетингу в готельному бізнесі ... 15 2.1. Сутність категорій "менеджмент", "управління" та "управлінські відносини" в готельно-ресторанному бізнесі ... 15 2.2. Специфіка та концептуалізація комплексу маркетингу готельних послуг ... 20 Висновки ... 33 Література ... 35 Додатки ... 38
ПОДРОБНЕЕ О КУРСОВОЙ
"Менеджмент і маркетинг у готельному господарстві"
|