Соціальні стереотипи в рекламі
(курсова робота з соціології)
Вступ ... 3
Розділ 1. Теоретичні засади дослідження соціальних стереотипів в рекламі ... 5
1.1. Стереотипи і стереотипізація: основні методологічні підходи ... 5
1.2. Стереотип: поняття, види, рівні, класи ... 10
1.3. Гендерні стереотипи у світлі теорії стереотипізації ... 17
Розділ 2. Особливості соціальних стереотипів у рекламі ... 27
2.1. Образ жінки у телерекламі ... 27
2.2. Недовільна увага як один із комунікативних засобів створення рекламного стереотипу ... 36
2.3. Активізація стереотипів як один із способів маніпулювання свідомістю ... 51
Висновки ... 56
Список літератури ... 59
ПОДРОБНЕЕ О КУРСОВОЙ
"Соціальні стереотипи в рекламі"
|