Реферат: Паблік рилейшнз і його значення в маркетинговій політиці комунікацій (реферат з PR - паблік рилейшнз) на mavinna.narod.ru

  На главную

Паблік рилейшнз і його значення в маркетинговій політиці комунікацій

(реферат з PR - паблік рилейшнз)

Вступ ... 3
1. Основні поняття Паблік Рилейшнз. Їх місце в системі маркетингових комунікацій ... 4
2. Особливі процеси паблік рилейшнз ... 11
3. Паблік рилейшнз компанії ... 16
4. Види паблік рилейшнз, їх особливе значення в маркетингу ... 18
4.1. Робота з контактними аудиторіями ... 18
4.2. Паблік рилейшнз в органах влади ... 20
Висновки ... 23
Література ... 24

ПОДРОБНЕЕ О РЕФЕРАТЕ
"Паблік рилейшнз і його значення в маркетинговій політиці комунікацій"

Другие работы с сайта mavinna.narod.ru:

Докази у господарському процесі

Поняття суспільного виробництва
Громадянське виховання старшокласників
Особливості психодіагностики мовленнєвого розвитку молодших школярів

Органи виконавчої влади
Договір охорони
Форми припинення юридичних осіб

Паблік рилейшнз і його значення в маркетинговій політиці комунікацій

© 2011-2022  mavinna.narod.ru