Вибір цільового ринку і позицiювання фірми на ринку
(курсова робота з маркетингу)
Вступ ... 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти дослідження вибору цільового ринку та позицiювання фірми на ньому ... 5 1.1. Основні принципи сегментації ринку ... 5 1.2. Визначення цільового ринку ... 11 1.3. Закріплення позиції товару на ринку ... 14 1.4. Доведення і подання вибраної позиції споживачам ... 15 1.5. Позиціювання промислових товарів ... 19 Розділ 2. Практична частина ... 21 2.1. Характеристика потреби, яку задовольняє підприємство ... 21 2.2. Сегментування ринку ... 29 2.3. Позицiювання ... 29 Висновки ... 32 Література ... 34 Додаток ... 36
ПОДРОБНЕЕ О КУРСОВОЙ
"Вибір цільового ринку і позицiювання фірми на ринку"
|