Контрольна робота: Види ринкової маркетингової інформації та методи її збору (контрольна робота з маркетингу) на mavinna.narod.ru

  На главную

Контрольна робота з маркетингу

1. Види ринкової маркетингової інформації та методи її збору ... 3
2. Ціна і попит: характер взаємозв'язку ... 7
3. Задача ... 10
Література ... 11

ПОДРОБНЕЕ О КОНТРОЛЬНОЙ

Другие работы с сайта mavinna.narod.ru:

Рання творчість Максима Рильського

Система кримінального права
Реабілітація в кримінальному процесі
Застосування колізійних норм щодо спадкування в міжнародному приватному праві

Правова допомога та механізм її реалізації в Україні
Утилізація відходів у харчовій промисловості
Міжнародна інтеграція у сфері керування документаційними процесами

Контрольна робота з маркетингу

© 2011-2022  mavinna.narod.ru